.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جشن بزرگ باران مهر در مازندران

 شمال نیوز: گروه بهار نارنج و یاوران جوان انجمن امداد به بیماران سرطانی ایران جشن بزرگی را با عنوان باران مهر در تاریخ 6 شهریور 93 به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به حمایت از بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنها در شهر بابل و در دبیرستان پورنگ برگزار میکند.

در این جشن بزرگ که سه روز ادامه خواهد داشت، روزهای 4و5 شهریور ماه از ساعت 18 الی 22 بازارچه خیریه ای در دبیرستان پورنگ شهرستان بابل واقع در میدان باغ فردوس این شهر برگزار و در روز پایانی یعنی 6 شهریور مصادف با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر جشن باران مهر از ساعت 20:30 الی 23 برگزار خواهد شد.

از برنامه های این جشن بزرگ در روز پایانی میتوان به سخنرانی مسئولان شهر بابل، اجرای موسیقی، پرواز بالن آرزوها، آتش بازی مهیج، به نمایش درآمدن قلب آرزوها، قرعه کشی به مناسبت روز دختر، قرعه کشی برای خریداران بازارچه خیریه و اهدای کارت هدیه به حاضرین اشاره کرد.

از حامیان و برگزار کنندگان این جشن بزرگ نیز میتوان از گروه بهار نارنج، گروه یاوران جوان، شهرداری بابل، شورای شهر بابل، فتوفلاش، فوکا، تورنگ چاپ، گروه تخصصی چاپ شهاب و ... نام برد.

شرکت در این جشن بزرگ برای عموم مردم آزاد بوده و حضور گرم و پرشور مردم بابل روشنی بخش این راه خیر خواهد بود. همچنین کلیه افراد حقیقی و حقوقی و علاقمندان به رزرو غرفه در این بازارچه می‌توانند در اسرع  وقت با شماره تلفن 09119015880 تماس حاصل نمایند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.